Haa, tämä minun Yllättävä sähköposti jenkkilästä -tapaus on edennyt pitkälle. Amerikkalaiskirjailija lupautui sähköpostihaastatteluun ja saan kuulemma vielä thaitytön haastattelun.Tosi hienoa, great! Olen ihan innoissani tästä mahdollisuudesta. Thaiprostituutio ja länsimaalaisten viehtymys siihen oli mun silmille niin kova järkytys, että haluan oikeasti valoittaa asiaa kaiken paskan kokeneen tytön kautta.

Sain myös tänään mukavan sähköpostin eräältä mieheltä, jota haastattelin synttäreiden johdosta. Hän halusi lahjoittaa "synttärikukkarahansa" Ugandan orvoille, joten laitoin juttuun tilinumeron. Ja mikä uskomattominta, rahaa oli satanut 2000 euroa! Kuulemma myös täysin yllättäviltäkin tahoilta. Mies sai kustannettua 80 ugandalaisorvolle vuoden koulutien ja kiitti minua siitä. Ihan täytyy röyhistää rintaa, vaikka minä toimin tässä asiassa vain sanansaattajana.