Muistakaapa vielä ystäväkirjaani kirjoittaminen. Olen siirtänyt sen tuonne oikealle sivuun. Sinne ovat  jättäneet merkkinsä ystäväni blogimaailmasta ja elävästä elämästäni. Tirppa kiittää suuresti!

Lisäsin blogini alalaitaan laatikon vanhoista ysäribiiseistä. Olinpa hyvin unohtanut näiden olemassaolon.

 Jos mietitte kummallista nimimerkkiäni, olen itse syytön siihen. Tirppa oli se nimi, jonka ne lykkäsivät mulle synnytyslaitoksella. Kutsumanimi ja toiset nimet tulivat sitten vasta myöhemmin papin aamenen jälkeen. Kaikki sukulaiset puhuttelevat mua vieläkin Tirpaksi. Se on jännä, että lempinimeen muodostui mulle niin häpeilevä suhde. Nyt 27 vuoden jälkeen alan hyväksyä sen tai pikemmin ignoorata.

PS. Heidimaria, kerro kuulumisiasi! Mitä sun kissalle kävi? Miten olet pärjäillyt?
191574.jpg