Välillä tuntuu, että olen liiankin kiltti. Pitäisi olla röyhkeämpi ja vittumaisempi, että saisi haastateltavilta puristettua ne kommentit, joita haluaa. Pitäisi olla uskaliaampi, ettei antaisi muiden polkea omia oikeuksia. Olen ylpeä siitä, että äsken sisuunnuin kunnolla bussissa. Painoin nappia hyvissä ajoin ennen pysäkkiäni, mutta bussikuski ei avannut mulle ovia. Joku täti tuli sisään, mutta mä olin vain hölmistyneenä käytävällä. Yritin huikata, voisko se avata ne ovet. Ei, kuullut, joten sisään tullut täti sanoi sille siitä. "Ei ole painannut nappia", oli kuskin vastaus. Mä huusin, että minä kyllä OLEN painanut nappia. Joku toinenkin täti huusi, että nappia on painettu. Kuski yritti vittuilla, ettei täällä näy, että nappia olisi painettu. Korotin ääntäni vielä ja sanoin painaneeni nappia hyvissä ajoin. Ja avasihan se ovet lopulta.

Olisi pitänyt älytä sisuuntua myös siitä, että Chico´sissa emme saaneet istua kaverini kanssa ruokapöydässä, koska joimme teetä ja siideriä. Tarjoilija käski siirtymään baariin eli baaritiskin eteen. Pöydät on kuulemma varattu vain ruokailijoille. Ja niin me kiltisti siirryimme kämäisemmälle puolelle. Olo tuntui siltä kuin olisin ollut pahemman laatuinen rikollinen, vaikka kyllähän mä ymmärrän, miksi meitä ei otettu vastaan maksukykyisinä asiakkaina. Vain ruokailija saa pöydän ja arvostusta. Noh, toiste ei tarvitse mennä sinne rasvankäryiseen laitosruokalatyyliseen paikkaan, jota ravintolaksi myös kutsutaan. Listalla kun näytti olevan vain yksi kasvisruoka.