keskiviikko, 19. joulukuu 2007
Piipussa
Onneksi keikat pääsääntöisesti aivan huippuja. Tavannut maailman mukavimman näyttelijän ja sitten toisen toisesta ääripäästä. Nähnyt perin juurin erikoisen joulukuusen ja sen tunnetun tekijän. Jututtanut kolmea artenomia työstään ja juonut jokaisen luona teetä pysyäkseen hereillä. Kasannut pinon puurolautasia tietokoneen viereen, kun ei ole aikaa ollut korjata niitä pois.
Vielä lauantaihin, jos jaksaisi.
Ja mistä sitä tietää, josko ensi vuonna ei olisi mitään töitä. Friikun arki ja juhla.




Kommentit